خانه > روزانه > وردپرس

وردپرس

اين مي شود سومين وبلاگ من…. من و وبلاگ نويسي و هزار فکر و فکر و فکر که بيش از آنکه مجال بروز يابد، جا به جا عوض مي شود، نو مي شود، فراموش مي شود و باز يک سري ايده ! وسواسي که براي نام وبلاگ از روزي که با چيزي به نام وبلاگ آشنا شدم و تا همين چند دقيقه پيش که به ياد وردپرس دوست داشتني افتادم و قصد ساخت وبلاگي جديد کردم با من بوده و تازه اين اولين چيزي است که با آن مسئله دارم و بعد از آن يکي يکي شروع مي شوند…..عوض کردن خانه بد نيست که چه بسا خوب هم هست. اما اين عوض کردن ها براي من از روي خوشي و خير نبوده و عامل آن بيشتر نوعي بي قراري است تا اقدامي خودخواسته و و در جهت نو کردن چيزها !  …. دوست دارم در اين جا ماندگار شوم

دسته‌ها:روزانه
  1. هنوز دیدگاهی داده نشده است.
  1. No trackbacks yet.

پاسخی بگذارید

